Aktualności‎ > ‎

Kolędnicy misyjni w Zakopanem

opublikowane: 27 maj 2014, 10:41 przez Szkoła Podstawowa im. Stanisława Staszica w Bobowej

Z wizytą na Podhalu

Dla uczniów, którzy w grudniu chodzili z kolędą misyjną
Siostra Gracja i Pani Lucyna Hartig zorganizowały wycieczkę
do Zakopanego. Wycieczka odbyła się w sobotę 24 maja br.
Na wycieczkę pojechało około 80 uczniów oraz nauczyciele
i rodzice w roli opiekunów.

Z Bobowej wyjechaliśmy wcześnie rano. Uczniowie szkoły podstawowej jechali w jednym autobusie, natomiast młodzież gimnazjalna w drugim. Podróż minęła w muzycznym nastroju szybko i wesoło. Chórzyści dawali popisy wokalne zachęcając tym pozostałych do śpiewu.

Najpierw zwiedzaliśmy Sanktuarium Matki Boskiej Fatimskiej na Krzeptówkach. Przy pomniku Jana Pawła II zrobiliśmy sobie wspólne pamiątkowe zdjęcie. Następnie udaliśmy się w stronę Gubałówki. Na Gubałówkę wyjechaliśmy kolejką. Tam mieliśmy czas na posiłek, zakup pamiątek czy też inne atrakcje jak np. zjazd torem saneczkowym. Z Gubałówki zeszliśmy pieszo. Kolejnym punktem programu był spacer ulicą Krupówki. Na koniec podjechaliśmy pod skocznię narciarską w Zakopanem.

W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się w Ludźmierzu, gdzie zwiedzaliśmy Sanktuarium Maryjne (najstarszą świątynię katolicką na całym Podhalu) i Maryjny Ogród Różańcowy przy Sanktuarium Matki Boskiej Ludźmierskiej Królowej Podhala.

Pogoda dopisała, dzięki czemu mogliśmy bezpiecznie wędrować i podziwiać piękne, ośnieżone szczyty Tatr.